En mamma blir till

158

En mamma blir till av Malin Wollin läste jag ut häromdagen. Det är som författaren skriver en bok ”för alla som längtar, väntar och ska föda en bebis”. Nu är jag klar med barnafödandet och den här boken kanske egentligen är tänkt att läsas då det lilla pyret ligger i magen. Men jag gillade boken ändå. Dels gillar jag Malins sätt att skriva, hon är verkligen rolig, men jag tycket även om känslan av att man gör som man vill med sin graviditet. Något som kanske inte är helt självklart i dessa tider av tusen tips. Så detta är ett litet tips (haha) till alla gravida som vill läsa en ganska lättsam bok (dock med ett mörkt kapitel, men det kan sparas tills bebisen kommit ut).

Kommentera

