Kokböcker av Anna och Fanny Bergenström

143

Jag älskar kokböcker, inte alla men de jag tycker har bra recept och fin layout dem tittar jag gärna i igen och igen. Om jag vet exakt vad jag vill laga då googlar jag oftast efter recept, men om jag vill hitta ny inspiration eller inte riktigt vet vad jag vill laga då är det alltid en kokbok i pappersform som hjälper mig med inspirationen.

Några av mina absoluta favoriter är skrivna av Anna Bergenström och fotograferade av hennes dotter Fanny. De fyra böckerna ovan återvänder jag ofta till.

Kommentera

