Ett litet bloggtips

Jag bor hyfsat stort, i alla fall med storstadsmått, men däremot har jag ont om förvaring. Det finns ingen vind, ingen källare och inget  garage att stuva undan saker i. Alltså måste alla prylar få plats inne i huset och just nu försöker jag organisera upp så att vi ska få plats med så mycket som möjligt. Dessutom vill jag gärna göra det lite lättare att röja upp efter en dag full av aktiviteter,  med andra ord lägga saker på sin rätta plats och inte bara där de råkar få plats. Jag har läst en del på Förvaringsdrottningens blogg för att få lite tips, och jag har hittat både en och två idéer som jag ska försöka förverkliga.

Kommentera

