Ett litet bloggtips

DSC_0027

och boktips i ett. Eller boktips vet jag egentligen inte för denna ligger i bokhyllan och väntar på att bli läst. Boken är Inte helt hundra av Caroline Hainer och bloggtipset är hennes blogg om doft och skönhet.

Lite otippat att jag följer bloggen då jag aldrig bär parfym och sminkar mig väldigt lite, men det verkar inte hindra att jag gillar att läsa bloggar om skönhet och smink. Och just den här är så välskriven och Caroline Hainer känns så insatt i ämnet att den ändå blir väldigt läsvärd om man som jag har intresse för doft och skönhet.

Någon som läst boken förresten?

Kommentera

