Söndagslista

Tänkte upprepa förra veckans söndagslista.

DSC_0030

Bäst i veckan

Har inte hunnit läsa någon bra vuxenbok, de jag håller på med går trögt. Däremot har jag och barnen läst en hel del. Mysigast har faktiskt varit Den randiga barnkammarboken, den har lästs flitigt i veckan.

Sämst i veckan

Att jag inte hinner läsa i närheten av så mycket som jag vill. Och att Chicago av Alaa-al Aswany än så länge inte är så bra, men jag vill ändå veta hur det går för en del av bokens karaktärer. Jag tar och pausar ett tag och läser den här istället.

Det tänker jag på

Om jag ev ska börja lyssna på ljudböcker under alla barnvagnspromenader, och om jag i så fall ska testa adlibris eller storytels tjänster. Någon som testat dessa?

Här sitter jag och läser

När jag är hemma, i en soffa eller i sängen, det måste vara bekvämt!! Men läser väldigt gärna i kollektivtrafiken också, brukar få bra läsflow där.

Nästa vecka ser jag fram emot detta

Att hinna en sväng förbi biblioteket och låna lite böcker. Är sugen på några nya pekböcker till minstingen och nån inspirerande kokbok till mig.

Och mest av allt önskar jag detta

Att jag hinner läsa lite mer nästa vecka och att jag lyckas plocka något riktigt bra ur bokhyllan med olästa böcker.

Kommentera

