På min önskelista

Tidigare i veckan la jag upp ett inlägg med sådant jag läst från mina tidigare önskelistor, så nu tycker jag det kan passa med en ny önskelista.

För ett tag sedan läste jag om Dorthe Nors hos fina bloggen a room of my own, och där fick jag tips om Nors novellsamling Kantslag som jag är nyfiken på.

Vad passar bättre på hösten än en rykande varm tallrik soppa? Den här boken ser ut att erbjuda ett och annat gott recept. Lite kul vore det att laga en soppa i veckan under ett år och på så sätt prova alla recepten.

Min dotter fick en bok om de tio vilda hästarna och den har varit väldigt populär, så även denna bok får gärna flytta in i bokhyllan.

Vad finns på era önskelistor?

Kommentera

