På min önskelista

Dags för en liten önskelista igen, och det bästa den här gången är att jag kommer att beställa alla böckerna på listan!

Har läst så mycket bra om boken Den sårade divan, så nu slår jag till på den.

Jag älskar julen och kan knappt vänta med att börja pynta, pyssla och baka. Under tiden köper jag En julsaga och ser  framemot att läsa den i december.

Den sista boken kvalar egentligen inte in på önskelistan utan det är min nästa bokklubbsbok. Den här gången ska vi läsa Glaskroppar. Inte precis min favoritgenrer, men det är det som är så bra med bokklubbar, man får tänja sin läsning lite.

Vad står på er önskelista?

Kommentera

