Söndagkväll

Ljus, Kväll, Advent, Jul, Dekoration

Så har ännu en helg gått, en helg som startade på värsta tänkbara sätt. Allt hat i världen, jag blir alldeles tom inombords när jag tänker på det. Jag har läst mycket fint och tänkvärt på nätet under helgen och tack ock lov finns det även mycket kärlek, måtte den bara överrösta allt hat. Vi som inte vill ha en värld av hot, våld, krig och död får aldrig sluta sprida värme, tolerans och kärlek.

Nu när jag sitter i min soffa och tittar bort på ett Kaknästorn i trikolorens färger så tänker jag lite extra på mina nära och kära och är tacksam för att de alla är trygga just nu.

Och så vill jag tipsa om den här artikeln som jag hittade via Husligheter.

Kommentera

