Hett i hyllan

Bokföring enligt Monika skriver varje torsdag om olika hyllvärmare hon har stående hemma hos sig. Jag tänkte också lufta en av mina faktiskt ganska få olästa hyllvärmare.

DSC_0006

Boken Alltings början av Karolina Ramqvist köpte jag när den kom ut (2013 ser jag att det var, så kanske inte så väldigt het hyllvärmare ännu:)), främst eftersom jag läst så många positiva recensioner om den. Jag började faktiskt läsa, men kom bara några sidor och sedan blev det inte mer än så. Är det någon som läst den, ska jag ge den en chans till? Eller ska jag ta något annat av Ramqvist, har hört så mycket bra om henne så någon av hennes böcker vill jag gärna ta mig an.

3 reaktioner på ”Hett i hyllan

Kommentera

