På min önskelista

DSC_0017

Nu var det ett tag sedan jag gjorde en önskelista och så här i juletid måste jag absolut göra en!

Jag är sugen på att delta i Kulturkollos bokcirkel och till nästa gång ska de läsa Jag har det rätt bekvämt men skulle kunna ha det lite bekvämare av Lydia Davis. Oavsett om jag deltar eller inte så är jag nyfiken på boken.

Jag har inte läst något av Sylvia Plath och tänkte åtgärda det med den här boken.

En bok om kvinnliga genier, ja tack!

Så vill jag påminna om att Bokhora auktionerar ut några böcker till förmån för Musikhjälpen. Och med det önskar jag er en riktigt trevlig helg!

 

Kommentera

