En världsomsegling på 366 dagar

vaerldskarta-spanska

Jag hittade en rolig bloggaktivitet inne hos Johannas deckarhörna som jag tänker delta i, En världsomsegling på 366 dagar. Den går ut på att läsa och berätta om böcker som utspelar sig i andra länder än Sverige, Storbritannien och USA. Jag kommer inte att sätta något mål på antal böcker eller liknande, det som blir läst blir läst. De böcker jag läser kommer jag lista här. Häng med på resan du också!

3 reaktioner på ”En världsomsegling på 366 dagar

Kommentera

