Tema på bloggen under februari

Under februari månad tänker jag ha ett tema här på bloggen. Jag blev inspirerad av ”30 bra saker” som Fiktiviteter körde under december. Hon ville lyfta saker som var bra i en tid när mycket känns hemskt.

Jag tar fasta på alla hjärtans dag som ligger så fint mitt i februari, och kör på ”29 saker jag älskar”. Jag har använt begreppet älskar mycket brett, det blir allt från sådant jag inte kan leva utan till sådant som bara förgyller min vardag. Till varje ”grej” jag älskar blir det ett boktips. På årets extra dag den 29/2 blir det även en liten överraskning.

Hoppas ni hänger med!

2 reaktioner på ”Tema på bloggen under februari

Kommentera

