29 saker jag älskar, ångbastu

Gymmet där jag tränar har en ångbastu och det ökar mina besök på gymmet med ganska många procent. Jag är galen i att bada ångbastu, så skönt för tanke och kropp.

Nu var det inte helt enkelt att hitta något kul att läsa om en ångbastu, men den underbara boken Rassel Prassel Puss av Hanna Lundström och Maija Hurme innehåller åtminstone en dikt som heter Vara Bastu. Och den här lilla pärlan till bok tipsar jag gärna om! Det är en fantastisk bok med poesi för små barn. Jag har skrivit om den tidigare här.

DSC_0036.JPG

Kommentera

