29 saker jag älskar, bokrea (och alldeles för många inköp)

Jag har tidigare skrivit om att jag inte ska köpa så mycket nya saker det här året, läs mer här. Alltså var min plan att helt ignorera bokrean i år. Det gick jättebra, ändå tills det inte gick så bra längre. Nätbokhandlarna har jag undvikit mycket framgångsrikt, men så skulle jag bara kika in lite på rean tillsammans med en kompis och kom ut en timme senare med 18 böcker, för mig ett rekord. Men det fanns så himla många bra barnböcker. 14 av böckerna var till de små och med det så är deras julkalender i stort sett klar, japp framförhållning är mitt andranamn!

Några av fynden jag gjorde är; Ska vi va av Pija Lindebaum, Lilla handen och lilla foten av Emma Adbåge, Cirkusloppor på rymmen av Lena Sjöberg och Ivar träffar en Stegosaurus av Lisa Bjärbo och Emma Göthner.

2 reaktioner på ”29 saker jag älskar, bokrea (och alldeles för många inköp)

  1. Exakt samma sak hände mig. Jag hade inte tänkt handla ihjäl mig på rean och trodde jag skulle lyckas då jag inte handlade så mycket förra året. Men det blev en riktig bokfrossa haha XD men, men… Jag ville ju verkligen ha alla böckerna så.. ^^

    Gilla

Kommentera

