29 saker jag älskar, loppisfynd

Som så många andra så älskar jag att gå loppis/second hand och fynda. Böcker finns ofta för en liten peng och här är några jag hittat den senaste veckan.

DSC_0004.JPG

Det är ett tag sedan jag läste något av Joyce Carol Oates och Mörkt vatten hoppas jag ska falla mig i smaken. Pottungen och Liv till varje pris är delar ur serier jag börjat läsa (måste bara hitta del 2 i Sandbersg triologi) och minstingen ska få bekanta sig med mumin.

Tiden går snabbt och idag är sista dagen på mitt tema för februari, 29 saker jag älskar. Hoppas ni hittat någon bok som inspirerat till läsning!

Kommentera

