Läsning i mars

Jag brukar vara dålig på att planera min läsning. Förutom bokklubbsböcker och snabblån från biblioteket som styr en del, så väljer jag det jag för stunden är sugen på att läsa när jag letar efter en ny bok. Och så vill jag ha det.

Men den här månaden deltar jag i Fantastiska berättelsers Ta kontroll över bokhyllan, så nu har jag samlat ihop tio böcker som legat i hyllorna sedan minst december. Kommer absolut inte hinna läsa alla tio, men kanske hälften.

DSC_0006

 

2 reaktioner på ”Läsning i mars

Kommentera

