Hur har det gått med mina hyllvärmare?

DSC_0003.JPG

Under mars har Fantastiska berättelser anordnat en tävling där det gällde att läsa hyllvärmare. Här kommer en liten sammanfattning av min läsning i mars.

Jag plockade fram 10 hyllvärmare som jag ville läsa och hade som mål att hinna fem stycken och det gjorde  jag! De som blev lästa är:

  1. Timme noll av Lotta Lundberg
  2. Jag har det rätt bekvämt men skulle kunna ha det lite bekvämare av Lydia Davis
  3. Utan personligt ansvar av Lena Andersson
  4. Vild av Cheryl Strayed
  5. Genier av Moa Gammel

Enbart hyllvärmare där alltså, men så testade jag även Storytel i mars och läste och lyssnade på.

  1. Svart Kvinna av Fanna Ndow Norrby
  2. Hausfrau av Jill Alexander Essbaum

Så alltså, fem hyllvärmare och två nya titlar. Men att läsa sju böcker under en månad, det är jag väldigt nöjd med!

2 reaktioner på ”Hur har det gått med mina hyllvärmare?

Kommentera

