Would you rather

Jag hittade den här roliga inne hos C.R.M Nilsson, som i sin tur hittat den hos Lottens bokblogg.

Would you rather

– only read trilogies or only read stand-alones?

Fristående, utan att tveka. Läser nästan aldrig serier, inte ens när jag tyckt om den första boken.

– only read male or female authors?

Kvinnliga.

– shop at Barnes and Noble (fysisk handel) or Amazon (nätbokhandel)?

Fysiska bokhandlar, om jag måste välja.

– books were made into TV shows or movies?

TV-serier. Många böcker vinner på att få lite mer tid på sig än bara en långfilm.

– be a professional author or reviewer?

Kritiker, alla gånger. Skriva kan jag inte.

– be a librarian or a bookseller?

Åh, skulle gärna vara både bibliotekarie och jobba i bokaffär. Kan helt enkelt inte välja!

– only read ebooks or physical books?

Böcker i pappersformat, läser väldigt lite e-böcker.

6 reaktioner på ”Would you rather

  1. Kul att läsa dina svar 🙂 Jag valde också fristående böcker, även om jag läser serier också. Tror jag ska skulle tröttna efter ett tag på att möta ett begränsat antal karaktärer.

    Gilla

  2. Åh kul tag och kul att läsa dina svar 🙂 Kanske borde göra den själv. 🙂 Det är skönt att nån fler än jag som är dåligt på serier och ofta bara avläser första boken ^^

    Gilla

Kommentera

