Bokbloggsjerka 22-25 april

Här går det undan, helg igen och dags för bokbloggsjerka. Den här veckan undrar Annika

Vad är du mest sugen på att läsa just nu (oavsett om du har boken/novellen/dikten/etc. i din ägo eller ej).

Det finns alltid en massa böcker jag är sugen på att läsa, men Bad Feminist av Roxane Gay har jag velat läsa ett tag och senast jag besökte bokhandel så fick den äntligen följa med hem.

 

https://i0.wp.com/media.bonnierforlagen.se/bokbilder3d/b/9789100152321.jpg

 

10 reaktioner på ”Bokbloggsjerka 22-25 april

  1. Åh, ja, den är jag också sugen på! Har den på plattan men har glömt bort den – tills jag fick syn på den på biblioteket idag. Snart så! 🙂

    Gilla

Kommentera

