Barnbokstema på bloggen nästa vecka, häng med om ni vill!

Jag tycker att det har varit för lite barnböcker här på bloggen den senaste tiden, så nästa vecka kör jag barnböcker som tema. Det blir några olika inlägg med tips om olika böcker och lite annat smått och gott! Främst blir det för åldern 0-6, då det är den typen av barnböcker jag läser just nu. Lite annat kommer förstås också att dyka upp men böcker för barn kommer att dominera!

Jag kommer publicera inlägg som innehåller följande:

  • måndag tips på en bra barnbok
  • tisdag nostalgi, böcker jag läste när jag var liten
  • torsdag ett bokförlag, med fokus på barnböcker
  • fredag barnböcker och sång
  • lördag instagramkonton som skriver om barnböcker
  • söndag faktaböcker för barn

Vill ni hänga på med något liknande inlägg så vore det jättekul! Och det går så klart bra att tolka innehållet och skriva på sitt eget sätt. Lägg en länk till respektive inlägg så hittar jag er!

2 reaktioner på ”Barnbokstema på bloggen nästa vecka, häng med om ni vill!

Kommentera

