Bloggen fyller 1 år!

Idag är det ett år sedan jag la upp min första recension här på bloggen. Jag har börjat blogga under min föräldraledighet, dels för att få vara lite kreativ och dels för att få pyssla med något som bara är mitt. Och jag är så glad att jag fick tummen ur och kom igång, det är så roligt att hålla på med bloggen. Och dessutom är det så kul att få vara en liten del av bokbloggarvärlden, denna trevliga och mysiga plats!

Nu i höst börjar jag jobba igen och dessutom ska jag försöka mig på att plugga lite. Jag hoppas verkligen att tiden ska räcka till även för bloggen, för den är alldeles för rolig för att ge upp!

8 reaktioner på ”Bloggen fyller 1 år!

      • Eftersom vi bor på landet måste jag skjutsa våra barn i princip överallt, och oftast hinner jag inte hem innan det är dags att hämta dem, så då väntar jag. Tidigare zappade jag på telefonen, eller bläddrade i en tidning, men i början av året bestämde jag mig för att utnyttja den där tiden bättre, och började läsa böcker istället på all väntetid – det visade sig bli många böcker lästa 🙂

        Gilla

Kommentera

