Kulturkollos veckoutmaning: pepp och prepp inför bokmässan.

 

Årets bokmässa drar igång på torsdag och inne på kulturkollo har det peppats och preppats ett bra tag. Jag ska besöka mässan i år, det är säkert 15 år sedan sist så det ska bli riktigt kul. Jag är egentligen i Göteborg av en helt annan anledning men jag har lördagen att lägga på mässan.

Jag har faktiskt inte gjort några förberedelser, inte kollat upp en enda monter, författarsamtal eller signering. Och så får det förbli. Jag tänker bara gå runt och titta på böcker och folk och lyssna på det jag ramlar på.

Däremot har jag tänkt till lite kring det praktiska (efter tips från kulturkollo), i packningen till Göteborg kommer stödstrumpor, bekväma skor, svala och bekväma kläder och en ryggsäck att packas ned.

Så lite oplanerad men mycket peppad på bokmässa, det är jag det!

 

6 reaktioner på ”Kulturkollos veckoutmaning: pepp och prepp inför bokmässan.

  1. Kanske kommer du på vårt mingel då? Lördag klockan 17 i R3 så ska vi bubbla och prata feelgood. Välkommen – anmäl dig till info at kulturkollo 🙂

    Gilla

Kommentera

