Tips på bra podcast

Bild lånad från www.bladenbrinner.se

Det är en aning tyst här just nu, jag hinner inte blogga så mycket. Men det blir åtminstone en hel del läst och jag lyckades besökta bokmässan i lördags. Väldigt skoj, lyssnade på några författare bland annat Pija Lindenbaum och Lisa Jewell och köpte med mig lite för många böcker hem.

Men nog om det och över till ett litet tips. Jag har tidigare skrivit om Bladen brinner, en podcast om barn- och ungdomslitteratur. Nu är första avsnittet släppt och det är fantastiskt. Så leta upp avsnittet på ställen där poddar finns och lyssna. Bara gört!

2 reaktioner på ”Tips på bra podcast

  1. Tack för tipset. 🙂 Alltid kul med bra podcasts.

    Jag taggade dig i en höst / läsnings frågetag på min blogg. Men känn ingen press att göra den. Vet hur det är när man har fullt upp. Då brukar ens bloggande bli lite lidande. Men ville tagga dig då jag verkligen gillar din blogg 🙂

    Gilla

Kommentera

