Jul på bloggen

Hej! Här blev väldigt tyst i november, men det hoppas jag det ska bli ändring på i december. Jag ser verkligen fram emot julen i år (det gör jag i och för sig varje år) så nu kommer det lite juliga inlägg här framöver. Dels ett gäng med julklappstips. Böcker tycker jag är den absolut bästa julklappen, både att ge och få. Men med det sagt så kommer jag även tipsa om några andra (miljövänliga) klappar.

Dessutom deltar jag i en Julkalenderbloggstafett som Sofies bokblogg ordnar. Temat i år är en viktig bok och idag skriver Sofie om kroppsideal. Den 10 december är det min tur och övriga medverkande bloggare kommer här.

Sofies bokblogg

2. Sagan om sagorna

3. Elin,Bokslukaren

4. C.R.M. Nilsson 

5. Hanneles bibliotek 

6. Agnes bokblogg 

7. Emeli, Boozen Books

8. Breakfast book club 

9. Sincerely Johanna

10. Camilla, Vad vi läser

11. Rebecca, Bokintresse

12. Emmelie, Bokmumriken

13. Anna, Stories from the City

14. Hanna, Den läsande kaninen

15. Lysans noblesser

16. Lisa, Pantalaimone

17. Lakritsboken, Bokskåpet

18. Elvira, TheWorld I Live In

19. Gabriella

20. Sizzens blogg

21. Sofie Schander

22. Liza, I regnet

23. Boktanken

24. Lilla bus

Och när vi närmar oss årsskiftet är det dags för en tillbakablick på årets böcker, löften och utmaningar. Det ser jag verkligen fram emot! Och kanske, kanske blir ett av julklappstipsen en liten vlogg, om jag hinner få till det.

Kommentera

