#nyår med kulturkollo

Kulturkollo har under januari en lista med ord som en kan använda som inspiration och skriva något om. Jag tänkte försöka delta, det blir inte inlägg varje dag, men lite då och då. Här finns listan om någon blir nyfiken.

Idag är ordet nyår och för mig innebär det alltid lite av en nystart. Jag funderar på vad jag vill göra under året, vad som är viktigt för mig och vad jag kanske inte vill fortsätta med. Och så införskaffar jag en ny kalender, i pappersform. Det måste det vara, jag vill inte använda mobilens kalender eller någon annan modern variant.

DSC_0017.JPG

En reaktion på ”#nyår med kulturkollo

Kommentera

